2020/05/19

土谷はるみさんの最終日の作品です!

The final day of the 7days Art Challenge
I was nominated by Ms. Yumiko Yamasaki who is Beautiful painter,
lovely teacher for a long time. I am grateful to her giving me
this opportunity to show my art work.
I enjoyed posting each day. 
Thanks to FB friends for giving me so many likes and valuable comments. 
In this stay-home period, I really hope everyone enjoy it!
Today, I post the screen which was inspired by the classic Japanese pattern.
I’d like to cherish traditional Japanese designs.
I put this at house entrance.
I hope I could give my heart of hospitality.



アートチャレンジ最終日を迎えました。
素晴らしいペインターであり師と仰いでおります山崎先生にノミネートされました。私の作品を皆さんに見ていただく機会を与えてくださり感謝します。7日間楽しく投稿させていただきました。フェイスブックのお友だちからたくさんの”いいね” や貴重なコメントをいただきとても励みになりました。最後の作品を楽しんでいただけたら嬉しいです。
今日はとても大きくて重たい衝立を投稿します。これは日本の伝統的な模様にインスパイヤーされてデザインしました。日本の代表的な牡丹の花、藤の花、菊を描いてみました。日本画の手法を取り入れてアウトラインを描き入れ、象徴的な文様も使って拡張高く描いたつもりです。作品のサインは落款風にしました。この作品もとても重たくて腰を痛めてしまいました。今では良い思い出になりました。
コロナ禍、ステイホームの間、7日間お付き合いくださいましてありがとうございました。これからもよろしくお願いします。

0 件のコメント:

コメントを投稿