2020/05/19

6 日目の土谷はるみさんの作品はダラのスタイルです!

Day 6 of the 7days Art Challenge
I was nominated by Ms. Yumiko Yamasaki who is a beautiful painter, 
my lovely teacher for a long time. Thank you for your occasion.
Today I post the big chest which was inspired by Dalamaling of Sweden. 
I am interested in painting furniture.
I need physical strength, but I feel very fulfilled. When designed this, 
I imagined a story of the lovely life of Dalarna. 
I enjoyed painting Kurbits. I added the Dalarna horse which it is said to carry happiness.
It was fun to paint. Hope you like this.

アートチャレンジ6日目になりました。
私は素晴らしいペインターでありしと仰いでいます山崎由美子先生にノミネートされました。皆さんに私の作品を見ていただく機会を与えてくださった事に感謝します。
今日はスェーデンが発祥のダラマリングにインスパイヤーされて描いた大きなチェストを投稿します。私は家具を絵付をするのに興味があります。体力は要りますが、出来上がった時に達成感が得られます。この作品をデザインする時にダラーナ地方の楽しい生活をイメージしました。蔦の伸びたありさま、大きな葉を持つ木をカービッツと言われていますが、とても楽しめました。また子どものおもちゃとして作られ、また幸せを呼ぶと言われてるダラーナホースも加えました。一緒に楽しんでいただけたら嬉しいです。






0 件のコメント:

コメントを投稿