2018/05/25

Yumiko Yamasaki がアラ・プリマの技法でキャンバスに描きました。

Yumiko Yamasaki has designed and painted this canvas.
Yumiko painted with Ala.Prima technique.
Ala.Prima is a traditional painting technique. By using this you can complete it very quickly than drawing with the technique of Tole & Decorative Painting so far.
The person who paint instantaneously judges the color, brightness, saturation, and temperature of the object's color by looking at the object, and selects the color.
Yumiko painted it very much fun!! Please enjoy this work.


山崎由美子© がアラ・プリマ(直接画法)を使ってキャンバス地に描いた作品です。
アラ・プリマは対象物の色を見て、明度、彩度、温度を判断して色をモザイクのように置いていきます。色の発色を良くする為に白や、グレーで描いた後に色を置く方法がありますが、これはグリザイユと言います。
この方法は、最初は難しいと感じますが、慣れるとスピードが出ますので、トール&デコタティブペインティングの技法より時間がかかりません。
この作品を楽しんでください。
ラギディ・アンでは、
デザインのクラスを 広島・大阪天王寺 ABCクラフトで開催中です。
5月24日、本日開催いたします。見学も歓迎いたしますので、是非、お出かけください!
ホームページは
ウッドに付いては
ネットショップのサイト
是非、ご覧下さい。

かなり大きなキャンバスに描きました。

花がたくさんある華やかな絵になりました‼️

0 件のコメント:

コメントを投稿